Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровець, Марія Романівна-
dc.date.accessioned2018-10-24T07:16:33Z-
dc.date.available2018-10-24T07:16:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБоровець М. Р. Соціальна реклама в життєдіяльності сучасної молоді / Марія Романівна Боровець // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С. 130–132. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10612-
dc.description.abstractУ статті здійснено визначення місця і ролі соціальної реклами в соціальній роботі та соціальній політиці; розкрито основні правові засади функціонування соціальної реклами в Україні; охарактеризовано принципи ефективного впровадження соціальної реклами в молодіжне середовище, виокремлено особливості впливу соціальної реклами на життєдіяльність сучасної молодої людини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectжиттєдіяльність сучасної молодої людиниuk_UA
dc.subjectрекламно- інформаційна компаніяuk_UA
dc.titleСоціальна реклама в життєдіяльності сучасної молодіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістр. Вип. 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borovets.pdf158,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.