Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєвода, З.-
dc.date.accessioned2018-11-06T09:22:12Z-
dc.date.available2018-11-06T09:22:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВоєвода, З. Особливості самоактуалізації майбутніх психологів як одного з показників їх професійного аксіогенезу / З. Воєвода // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2018. - Вип. 29. - С. 14–16. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11137-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості самоактуалізації майбутніх психологів як одного з показників їх професійного аксіогенезуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6Voyevoda.pdf601,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.