Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиливонюк, Р.-
dc.date.accessioned2018-12-05T12:04:18Z-
dc.date.available2018-12-05T12:04:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСиливонюк, Р. Гендерні особливості у ставленні школярів 14-15 років до уроків фізичної культури / Р. Силивонюк // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2017. - Вип. 42. - С. 157–159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11677-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleГендерні особливості у ставленні школярів 14-15 років до уроків фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 42.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Silivonyuk.pdf203,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.