Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/121
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибалко, Ліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2011-09-12T11:09:15Z-
dc.date.available2011-09-12T11:09:15Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationРибалко, Л. М. Педагогічні основи формування в учнів цілісності знань про живу природу / Л. М. Рибалко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 126-132.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/121-
dc.description.abstractОбґрунтовані педагогічні основи ефективного формування в учнів цілісних знань про живу природу. Акцентовано увагу на наступності у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів загальноосвітньої школи, застосуванні загальних закономірностей як інтегруючого засобу. Представлена методика формування цілісних знань про живу природу, що втілює в навчальному процесі дидактичну модель і педагогічні умови реалізації наступності знань про живу природу. В основу методики покладено еколого-еволюційний підхід до пояснення процесів і об’єктів живої природи, втіленням якого є обґрунтування елементів знань про живу природу на основі загальних закономірностей природи, понять, пов’язаних з ними, і методів пізнання природи.en_US
dc.description.abstractОбоснованы педагогические особенности формирования в учащихся целостных знаний о живой природе. Сделан акцент на преемственности формирования целостных знаний о живой природе учащихся общеобразовательной школы, использовании общих закономерностей природы как интегрирующего средства. Представлена методика формирования целостных знаний о живой природе, воплощающая в учебном процессе дидактическую модель и педагогические условия реализации преемственности знаний о живой природе. В основу методики положен эколого-эволюционный подход к объяснению процессов и объектов живой природы, воплощением которого является обоснование элементов знаний о живой природе на основе общих закономерностей природы, понятий, связанных с ними, и методов познания природы.en_US
dc.description.abstractIn the article in theory the pedagogical features of forming efficiency are grounded in studying integral knowledge’s about wild-life. An accent is done on the succession in forming integral knowledge’s about wild-life of pupils use of general conformities to the law of nature as integrating facilities. The developed method of forming of integral knowledge’s about wild-life, incarnating in an educational process didactic model and pedagogical terms of realization of succession of knowledge’s about wild-life, is represented. In basis of method ecological-evolutional approach is fixed to explanation of processes and objects of wild-life, embodiment of which there is the ground of elements of knowledge’s about wild-life on the basis of general conformities to the law of nature, concepts related to them, and methods of cognition of nature.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectцілісність знаньen_US
dc.subjectнаступність у формуванні цілісних знань про живу природуen_US
dc.subjectзагальні закономірності природиen_US
dc.titleПедагогічні основи формування в учнів цілісності знань про живу природуen_US
dc.title.alternativeПедагогические особенности формирования в учащихся целостных знаний о живой природеen_US
dc.title.alternativePedagogical basis of the formation of pupils’ knowledge integrity about animate natureen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rubalko.pdf356,61 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.