Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олексюк, Вікторія Романівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T12:29:50Z | - |
dc.date.available | 2019-02-20T12:29:50Z | - |
dc.date.issued | 2018-10-19 | - |
dc.identifier.citation | Олексюк В. Р. Психологічні передумови діалогізації педагогічної взаємодії як ключової у сучасній освіті // Психологічні виміри розвитку сучаної освіти України в умовах євроінтеграції, 19-20 2018 р.: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 20-річчя кафедри практичної психології. Тернопіль, 2018. С. 63-66 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Рефлексивні компоненти педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oleksiyk_3.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.