Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк, Вікторія Романівна-
dc.date.accessioned2019-02-20T12:29:50Z-
dc.date.available2019-02-20T12:29:50Z-
dc.date.issued2018-10-19-
dc.identifier.citationОлексюк В. Р. Психологічні передумови діалогізації педагогічної взаємодії як ключової у сучасній освіті // Психологічні виміри розвитку сучаної освіти України в умовах євроінтеграції, 19-20 2018 р.: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з нагоди 20-річчя кафедри практичної психології. Тернопіль, 2018. С. 63-66uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12256-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleРефлексивні компоненти педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiyk_3.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.