Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13459| Название: | Модель фахової підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного класу | 
| Авторы: | Удич, Зоряна Ігорівна | 
| Библиографическое описание: | Удич З. Модель фахової підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного класу // Освітній егоцентризм Георгія Філіпчука: збірник наукових праць. Київ : Богданова А. М., 2016. С. 411-417. | 
| Дата публикации: | 2016 | 
| Издательство: | Богданова А. М. | 
| Ключевые слова: | модель моделювання учні з особливими потребами інклюзивна школа інклюзивний клас інклюзивна компетентність | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів; розглядаються основи моделювання цього процесу; визначено основні елементи моделі; акцентовано увагу на особливостях деяких принципів організації підготовки студентів; проаналізовано етапи впровадження пропонованої моделі; визначено рівні і їх основні компоненти готовності студентів здійснювати інклюзивну роботу у школі; запропоновано шляхи удосконалення формування інклюзивної компетентності. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13459 | 
| ISBN: | 978-966-2184-24-2 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Udych_27.pdf | 12,72 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

