Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромяк, Мирон Іванович-
dc.contributor.authorФедчишин, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T11:47:00Z-
dc.date.available2020-04-01T11:47:00Z-
dc.date.issued2019-05-20-
dc.identifier.citationГромяк М. І., Федчишин О. М. Інтегровані завдання як засіб формування ключових компетентностей учнів // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2019. С. 167-170uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14074-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleІнтегровані завдання як засіб формування ключових компетентностей учнівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fed_gromiak_konf_integrovani_zavd.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.