Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNestajko, Iryna-
dc.date.accessioned2020-06-19T08:02:19Z-
dc.date.available2020-06-19T08:02:19Z-
dc.date.issued2019-05-18-
dc.identifier.citationNestajko I. ZAWODOWO-PEDAGOGICZNE PRZYGOTOWANIE PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI W RP POLSCE W KONTEKŚCIE EUROINTEGRACYJNEJ POLITYKI OŚWIATOWEJ: TEORETYCZNE ASPEKTY I DOŚWIADCZENIE // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 90–94.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-692-527-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15612-
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherКрокuk_UA
dc.titleZAWODOWO-PEDAGOGICZNE PRZYGOTOWANIE PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI W RP POLSCE W KONTEKŚCIE EUROINTEGRACYJNEJ POLITYKI OŚWIATOWEJ: TEORETYCZNE ASPEKTY I DOŚWIADCZENIEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nestajko.pdf67,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.