Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення
                : [62]
		Главная страница коллекции
      Просмотр статистики
      
	Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 22 травня 2020 р. / за ред. В. М. Чайки. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. 162 с.
  
 
  
        Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 62
    
    
    
| Предварительный просмотр | Дата выпуска | Название | Автор(ы) | 
|  | 2020-05-22 | Комунікативна діяльність майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у педагогічних університетах | Лупак, Наталія Миколаївна | 
|  | 2020-05-22 | Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення | - | 
|  | 2020-05-22 | Психолого-педагогічні умови розвитку емоційної компетентності майбутніх учителів початкових класів | Шпак, Марія Мирославівна | 
|  | 2020-05-22 | Ґендерна компетентність педагога як чинник становлення ґендерної ідентичності старших підлітків | Чіп, Руслана Степанівна | 
|  | 2020-05-22 | Особливості діалогічної взаємодії викладача і студента | Слободянюк, Ольга Леонідівна | 
|  | 2020-05-22 | Емпатійність як професійно значуща властивість особистості вчителя початкових класів | Cкубій, Н. І. | 
|  | 2020-05-22 | Професійна компетентність та особливості прояву емоцій учителів в умовах дистанційного навчання пов’язаного з карантином covid-19 | Сіткар, Віктор Ілліч; Сіткар, Н. С. | 
|  | 2020-05-22 | Проблема становлення суб’єктності студентів у процесі вищої професійної освіти | Радчук, Галина Кіндратівна | 
|  | 2020-05-22 | Психологічні виміри особистісно-професійного розвитку вчителя | Логвись, О. Я. | 
|  | 2020-05-22 | Інтеграція ґендерних знань до змісту психологічних дисциплін підготовки вчителів початкової школи | Кізь, Ольга Богданівна | 
|  | 2020-05-22 | Психологічні особливості професійної мотивації майбутніх вчителів | Андрійчук, Іванна Петрівна | 
|  | 2020-05-22 | Вчитель як фасилітатор особистісного розвитку учня в сучасній українській школі | Адамська, Зоряна Михайлівна | 
|  | 2020-05-22 | Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти до реалізації завдань освіти для сталого розвитку | Чайковська, Ганна Богданівна | 
|  | 2020-05-22 | Інформаційні ресурси наукової бібліотеки в забезпеченні дистанційної форми навчання студентів | Чайка, Ірина Анатоліївна | 
|  | 2020-05-22 | Формування системи дидактико-технологічних знань і вмінь як основи практичної підготовки майбутнього педагога | Чайка, Володимир Мирославович | 
|  | 2020-05-22 | Професійно-методична компетентність майбутнього вчителя математики | Хохлова, Лариса Григорівна | 
|  | 2020-05-22 | Соціокультурна компетентність майбутніх учителів початкової школи | Турко, Ольга Василівна | 
|  | 2020-05-22 | Роль дистанційного навчання в процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів | Потапчук, Ольга Ігорівна; Гевко, Ігор Васильович | 
|  | 2020-05-22 | Підготовка вчителя початкової школи до інноваційної діяльності: проблеми та перспективи | Писарчук, Оксана Тарасівна | 
|  | 2020-05-22 | До питання про особистісний компонент фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва | Юй, Пен | 
    
    
        Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 62