Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисарчук, Оксана Тарасівна-
dc.date.accessioned2020-10-05T13:45:38Z-
dc.date.available2020-10-05T13:45:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПисарчук О. Т. Особливості формування предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 9–17.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15954-
dc.description.abstractОхарактеризовано зміст основних понять дослідження: «освітнє середовище», «предметне середовище», «освітньо-розвивальне середовище», «предметно-розвивальне середовище». Конкретизовано основні вимоги принципів (активності; стабільності-динамічності; дистанції та позиції при взаємодії; комплектації і гнучкого зонування; емоціогенності; відкритості-закритості; врахування вікових і статевих особливостей) і функцій формування предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладу. Виокремлено основні елементи предметно-розвивального середовища: навчально-методичний; оздоровлювальний лікувально-профілактичний; комплекс забезпечення життєдіяльності. Визначено дидактико-психологічні можливості предметно- розвивального середовища в розвитку дитини, її психічних процесів іпізнавальної самостійності.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовано содержание основных понятий исследования: «образовательная среда», «предметная среда», «образовательно-развивающая среда», «предметно-развивающая среда». Конкретизировано основные требования принципов (активности; стабильности-динамичности; дистанции и позиции при взаимодействии; комплектации и гибкого зонирования; эмоциогенности; открытости-закрытости, учет возрастных и половых особенностей) и функций формирования предметно-развивающей среды дошкольного учебного заведения. Выделены основные элементы предметно-развивающей среды: учебно-методический; оздоровительный лечебно-профилактический, комплекс обеспечения жизнедеятельности. Определены дидактико-психологические возможности предметно-развивающей среды в развитии ребенка, его психических процессов, и познавательной самостоятельности.uk_UA
dc.description.abstractThe meaning of main concepts of the research (“educational environment”, “objective environment”, “educational and developmental environment”, “objective and developmental environment”) has been analyzed in this article. The paper specifies major requirementso of the principles (activity, stability and dynamics, distance and position during interaction, configuration and flexible zoning, emotiogenicity, openness and closeness, taking into account age and sex peculiarities), and functions of forming objective and developmental environment of a preschool educational establishment. The main elements and components of objective and developmental environment (educational and methodical component, health improving and life support complex) have been singled out. The didactic and psychological resources of objective and developmental environment for children’s development, their mental processes and cognitive self-sufficiency have been determined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectосвітньо-розвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectпредметно-розвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UA
dc.subjectфункції і принципи формування предметно-розвивального середовищаuk_UA
dc.subjectобразовательно-развивающая средаuk_UA
dc.subjectпредметно-развивающая средаuk_UA
dc.subjectдошкольное учебное заведениеuk_UA
dc.subjectфункции и принципы формирования предметно-развивающей средыuk_UA
dc.subjecteducational and developmental environmentuk_UA
dc.subjectobjective and developmental environmentuk_UA
dc.subjectpreschooluk_UA
dc.subjectfunctions and principles of the formation of objective and developmental environmentuk_UA
dc.titleОсобливості формування предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладуuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования предметно-развивающей среды дошольного учебного заведенияuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF FORMATION OF OBJECTIVE AND DEVELOPMENTAL ENVIRONMENT OF A PRESCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pusarthuk.pdf220,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.