Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16095| Назва: | Використання графічних тестів в інклюзивній освіті | 
| Автори: | Храбра, Світалана Збігнівна Грушко, Валерiй Сергiйович Барладин, Ольга Романівна Вакуленко, Людмила Олексіївна Малиновська Христина Борисівна | 
| Бібліографічний опис: | Використання графічних тестів в інклюзивній освіті / С. З. Храбра [та ін.] // Dynamics of the development of world science : the 13th International scientific and practical conference (September 2-4, 2020). Vancouver ; Canada : Perfect Publishing, 2020. P. 359-365. | 
| Дата публікації: | 2-вер-2020 | 
| Видавництво: | Perfect Publishing | 
| Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта графічні тести | 
| Короткий огляд (реферат): | у статті розглянута одна із важливих проблем інклюзивної освіти - становлення соціальних стосунків дітей з особливими освітніми потребами (ООП) із здоровими однолітками. Було досліджено, що якість адаптації і інтеграції дитини з ООП можна визначити за допомогою графічних тестів «Мій клас», «Чоловічки на дереві» та анкети «Моє відношення до школи», які можуть допомогти вчителеві виявити слабкі місця в роботі із інклюзивними дітьми. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16095 | 
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Khrabna.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

