Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, І. М.-
dc.date.accessioned2011-09-15T11:08:41Z-
dc.date.available2011-09-15T11:08:41Z-
dc.date.issued2010-10-
dc.identifier.citationМельничук, І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експерименту / І. М. Мельничук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 75-82.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/161-
dc.description.abstractУ статті представлені та інтерпретовані результати експериментального дослідження підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій. Проведено порівнювальний аналіз показників рівнів готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних працівників, які навчалися в контрольних та експериментальних групах. Динаміку рівнів готовності студентів до соціальної роботи відображено в гістограмах. Методами математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів у процесі експерименту.en_US
dc.description.abstractВ статье представлены и интерпретированы результаты экспериментального исследования подготовки будущих социальных работников средствами интерактивных технологий. Проведен сравнительный анализ показателей уровней готовности к профессиональной деятельности будущих социальных работников, которые обучались в контрольных и экспериментальных группах. Динамика уровней готовности студентов к социальной работе отражена в гистограммах. Методами математической статистики доказана достоверность полученных результатов в процессе эксперимента.en_US
dc.description.abstractResults of experimental research of preparation of future social workers by means of interactive technologies have been presented and interpreted in the article. Comparative analysis of indexes of readiness levels has been conducted to professional activity of future social workers who got their education in control and experimental groups. The dynamics of students readiness levels to social work is represented in histograms. Authenticity of the obtained results has been verified in the process of experiment by methods of mathematical statistics.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectсоціальні працівникиen_US
dc.subjectконтрольні та експериментальні групиen_US
dc.subjectматематична статистикаen_US
dc.subjectF-критерійen_US
dc.titleПідготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експериментуen_US
dc.title.alternativeПодготовка будущих социальных работников средствами интерактивных технологий: результаты педагогического экпериментаen_US
dc.title.alternativePreparation of future social workers by means of interactive technologies: results of pedagogical experimenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnuchyk.pdf164,11 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.