Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16314
Название: | Значення навчальної польової практики в заповідних об’єктах для оптимізації підготовки висококваліфікованого фахівця-еколога |
Другие названия: | THE IMPORTANCE OF EDUCATIONAL FIELD PRACTICE IN RESEARCH OBJECTS FOR OPTIMIZATION OF THE PREPARATION OF A HIGHLY QUALIFIED SPECIALIST-ECOLOGIST |
Авторы: | Чеболда, Ігор Юрійович Каплун, Іван Григорович |
Библиографическое описание: | Чеболда І., Каплун І. Значення навчальної польової практики в заповідних об’єктах для оптимізації підготовки висококваліфікованого фахівця-еколога // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2018. № 2 (Вип. 2). С. 119-123 |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | Тайп |
Ключевые слова: | польова практика заповідні обєкти підготовка фахівець-еколог field practice protected objects training specialist-ecologist |
Краткий осмотр (реферат): | Проведено аналіз значення в системі практичної підготовки навчальних та виробничій
практикам. Серед навчальних особливе місце займають польові практики. Польова практика є
невід’ємною складовою навчального процесу підготовки екологів. Студенти-екологи приступають до
проходження практики, маючи знання про головні закономірності функціонування літосфери,
атмосфери, гідросфери, педосфери та біосфери, про головні екологічні закономірності, про глобальні
екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Метою навчальних польових практик є формування,
закріплення та актуалізація вмінь студентів щодо визначення екологічного стану території на
підставі комплексного аналізу особливостей та закономірностей стану компонентів довкілля. The analysis of significance in the system of practical training for educational and production practices was conducted. Among the training, a special place is occupied by field practices. Field practice is an integral part of the educational process of preparing environmentalists. Environmental students begin to practice, having knowledge of the main laws of the functioning of the lithosphere, the atmosphere, the hydrosphere, the pedosphere and the biosphere, the main ecological laws, the global environmental problems and the ways of their solution. The purpose of educational field practice is the formation, consolidation and updating of students' skills in determining the ecological status of the territory on the basis of a comprehensive analysis of the peculiarities and regularities of the state of components of the environment. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16314 |
Располагается в коллекциях: | Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 2 (Вип. 2) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
20_Chebolda_Kaplun.pdf | 999,15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.