Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКодлюк, Ярослава Петрівна-
dc.date.accessioned2021-01-25T16:15:25Z-
dc.date.available2021-01-25T16:15:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКодлюк Я. П. Готовність до аналізу шкільних підручників – важлива складова професійної компетентності педагога // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 11–12 квітня 2019 р.) : у 2 ч. Ч. 1. Тернопіль, 2019. С. 276–279.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16444-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleГотовність до аналізу шкільних підручників – важлива складова професійної компетентності педагогаuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kodliuk_2019_2.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.