Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарна, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2021-02-09T12:33:40Z-
dc.date.available2021-02-09T12:33:40Z-
dc.date.issued2020-09-10-
dc.identifier.citationБарна О. Формування ґендерної культури майбутніх учителів у процесі вивчення курсу «Методика навчання інформатики»: практичний кейс // Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). Тернопіль : ТНПУ, 2020. С. 189–191.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-595-103-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16749-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleФормування ґендерної культури майбутніх учителів у процесі вивчення курсу «Методика навчання інформатики»: практичний кейсuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barna_gender_!!!.pdf518,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.