Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаракута, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-02-23T08:57:24Z-
dc.date.available2021-02-23T08:57:24Z-
dc.date.issued2020-10-15-
dc.identifier.citationВаракута О. Формування дослідницької компетентності учнів у процесі вивчення географії // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 349-357.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17235-
dc.description.abstractThe article considers the theoretical and applied aspect of the formation of students’ research competence in the educational process in geography. The essence of motivationalpersonal, intellectual-creative, cognitive, effective-operational components that make up its content is revealed. The topics of the rubric "Research", which is a structural element of the current curriculum in geography for general secondary education, are analyzed. The peculiarities of the methodology of conducting and performing research are highlighted, an example of research technology on a particular topic is given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.titleФормування дослідницької компетентності учнів у процесі вивчення географіїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf_3.pdf259,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.