Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДичковський, Cтепан-
dc.date.accessioned2021-02-23T09:29:46Z-
dc.date.available2021-02-23T09:29:46Z-
dc.date.issued2020-10-15-
dc.identifier.citationДичковський C. Позиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послуг // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ- ї міжнародної науковопрактичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль: Вектор, 2020. С. 236-241.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17240-
dc.description.abstractThe study of problems within the framework of cultural tourism requires the use of an interdisciplinary approach, which acquires its clear features when choosing a subject of study. The problems of the interaction of culture and tourism, the cultural trajectories of modern tourism serve as a structure for analyzing the construction of identity and multiculturalism. The sociocultural practices of modern tourism, developed in the context of global glocal processes, allowed us to systematically analyze and outline the paths for the positive practical implementation of its explicit and hidden capabilities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.subjectcultural tourismuk_UA
dc.subjectindustrial erauk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectpost-modern touristsuk_UA
dc.subjectservices industryuk_UA
dc.subjectmulticulturalismuk_UA
dc.titleПозиціонування національного продукту на світовому ринку культурних туристичних послугuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Appears in Collections:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dutskovskuu.pdf218,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.