Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаставецька, Леся Богданівна-
dc.contributor.authorЗаставецький, Тарас Богданович-
dc.date.accessioned2021-02-23T14:41:46Z-
dc.date.available2021-02-23T14:41:46Z-
dc.date.issued2020-10-15-
dc.identifier.citationЗаставецька Л., Заставецький Т. Брендинг та ребрендинг як фактори соціально-економічного розвитку територій // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки: матеріали ІІ-ї міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 15 жовтня 2020 р.). Тернопіль : Вектор, 2020. С. 100-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17288-
dc.description.abstractIn the current conditions of formation of a new regional policy in Ukraine there is a need to study the role of urban settlements in settlement systems, changes in their functioning. To strengthen the role of cities in the socio-economic development of territories, it is necessary to define new functions (branding) or restore those that once existed (rebranding). This necessitates socio-geographical studies of urban settlements in modern conditionsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.subjectbranding of territoriesuk_UA
dc.subjectgeographyuk_UA
dc.subjecturban settlementuk_UA
dc.subjectquality of life.uk_UA
dc.titleБрендинг та ребрендинг як фактори соціально-економічного розвитку територійuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної, туризмологічної та екологічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastavecka.pdf537,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.