Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон, Надія-
dc.date.accessioned2021-03-01T09:18:14Z-
dc.date.available2021-03-01T09:18:14Z-
dc.date.issued2020-09-10-
dc.identifier.citationГапон Н. Жіночі ролі постсучасності: психологічний аналіз наративів студенток // Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). Тернопіль : ТНПУ, 2020. С. 126-128uk_UA
dc.identifier.issn978-617-595-103-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17436-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЖіночі ролі постсучасності: психологічний аналіз наративів студентокuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55_Nadiia_HAPON.pdf184,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.