Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерун, Марія-
dc.date.accessioned2021-03-01T11:31:07Z-
dc.date.available2021-03-01T11:31:07Z-
dc.date.issued2020-09-10-
dc.identifier.citationПерун М. Європейський досвід впровадження освітніх програм для батьків передчасно народжених дітей: психологічний аспект // Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). Тернопіль : ТНПУ, 2020. С. 171-173uk_UA
dc.identifier.issn978-617-595-103-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17472-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЄвропейський досвід впровадження освітніх програм для батьків передчасно народжених дітей: психологічний аспектuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76_Mariia_PERUN.pdf202,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.