Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцишин, Тарас-
dc.date.accessioned2021-03-17T10:14:08Z-
dc.date.available2021-03-17T10:14:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроцишин Т. Локалізація відеоігор в контексті аудіовізуального перекладу // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 35. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 33-34uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18041-
dc.languageuk
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЛокалізація відеоігор в контексті аудіовізуального перекладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16_Protsyshyn.pdf184,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.