Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКуца, О. І.-
dc.contributor.authorТеребецька, Аліна-
dc.date.accessioned2021-05-26T13:09:30Z-
dc.date.available2021-05-26T13:09:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТеребецька А. Способи перекладу рекламного тексту з урахуванням його специфіки // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 149-453uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18940-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури окреслено особливості рекламного тексту та труднощі його перекладу. Розглянуто основні аспекти передачі рекламних повідомлень. Виділено та обґрунтовано способи перекладу рекламних текстів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectспособи перекладуuk_UA
dc.subjectсоціолінгвістична адаптація текстуuk_UA
dc.titleСпособи перекладу рекламного тексту з урахуванням його специфікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43_Terebetska.pdf94,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.