Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГоловацька, Юлія Богданівна-
dc.contributor.authorГолич, Марія-
dc.date.accessioned2021-05-31T12:35:34Z-
dc.date.available2021-05-31T12:35:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГолич М. Відтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстах // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 75-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наявність емоційно-експресивної складової в рекламних текстах політичного дискурсу, продемонстровано приклади сучасних політичних рекламних текстів із наявним у них емоційним складником, а також запропоновано варіанти їх перекладу.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the presence of an emotionally expressive component in the advertising texts of political discourse is analised, the examples of the modern political advertisements with their emotional component are demonstrated, as well as the ways of their translation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectполітичний дискурсuk_UA
dc.subjectекспресивністьuk_UA
dc.subjectполітичний рекламний текстuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.titleВідтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_Holych.pdf87,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.