Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19086| Назва: | Проблемне навчання як різновид інтерактивного навчання |
| Автори: | Віннічук, Оксана |
| Бібліографічний опис: | Віннічук О. Проблемне навчання як різновид інтерактивного навчання // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 103-105 |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Науковий керівник: | Задорожна, І. П. |
| Ключові слова: | інтерактивне навчання проблемне навчання технології типи види |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості інтерактивного навчання та його можливості для організації проблемного навчання. Розглянуто особливості кооперативного, колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань. Конкретизовано технології в межах зазначених типиів інтерактивного навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19086 |
| Розташовується у зібраннях: | Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 25_Vinnichuk.pdf | 69,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.