Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117| Название: | DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN | 
| Авторы: | Кривко, Уляна | 
| Библиографическое описание: | Кривко У/ DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 130-135 | 
| Дата публикации: | 2020 | 
| Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка | 
| Научный руководитель: | М’ясковський, Михайло Євстахович | 
| Ключевые слова: | культура міжкультурне навчання міжкультурна компетенція міжкультурна комунікація критичний інцидент модель айсбергу стереотип culture intercultural learning intercultural competence intercultural communication critical incident iceberg model stereotype | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються основні моделі застосування компонентів міжкультурного навчання при викладанні німецької мови, як іноземної, етнічно– та соціально-неоднорідним групам студентів. The article considers the main models of using the components of intercultural learning in teaching German as a foreign language, ethnically and socially heterogeneous groups of students. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117 | 
| Располагается в коллекциях: | Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка.  2020. № 1 (17) | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 33_Kryvko.pdf | 171,21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

