Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19124
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Задорожна, Ірина Павлівна | - |
dc.contributor.author | Люба, Василина | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T12:45:35Z | - |
dc.date.available | 2021-06-03T12:45:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Люба В. Культурологічний підхід до формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 147-149 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19124 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано роль і особливості культурологічного підходу в процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників. Визначено, що культурологічний підхід до навчання іноземних мов у сучасній школі передбачає у процесі занять тісну взаємодію мови та культури його носіїв. Проаналізовано лінгвокраїнознавчий, лінгвокультурологічний та соціокультурний підходи, які виокремлюють у межах культурологічного. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | підхід | uk_UA |
dc.subject | культурологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.title | Культурологічний підхід до формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37_Liuba.pdf | 66,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.