Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19598
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПастеляк, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-06-16T09:38:00Z-
dc.date.available2021-06-16T09:38:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПастеляк Н. В. Літературні джерела поемності в українській музичній творчості першої третини ХХ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. №3. С. 63–68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19598-
dc.description.abstractУ статті здійснено співвіднесення взаємозумовленості естетичних засад літературного та музичного мистецтва України першої третини ХХ століття. Розглянуто принципи міжвидового синтезу на прикладі засвоєння музичними жанрами категорії поемності. Зіставлено подібність процесів з тенденціями європейського мистецтва та визначено поступовість залучення принципів поемності від провідних для української мистецької спадщини синтетичних (вокально-інструментальних) жанрів до фортепіанних композицій, показових для художнього розвитку ХХ ст.uk_UA
dc.description.abstractВ статье соотнесена взаимообусловленность эстетических принципов литературного и музыкального искусства Украины первой трети ХХ века. Рассмотрены принципы межвидового синтеза на примере освоения музыкальными жанрами категории поэмности. Сопоставлено сходство процессов с тенденциями европейского искусства и определена постепенность привлечения принципов поэмности от ведущих для украинского художественного наследия синтетических (вокально-инструментальных) жанров к фортепианным композициям, показательным для художественного развития ХХ века.uk_UA
dc.description.abstractIn the article correlated interdependence of aesthetic principles of literary and musical art of Ukraine the first third of the twentieth century. The principles of interspecies fusion as an example the development of musical genres category features the poem. We compared the similarity of the processes with the trends of European art and the principles defined by the gradual involvement of the poem from the leading to the Ukrainian artistic heritage of synthetic (vocal and instrumental) to the genres of piano compositions, indicative of the artistic development of the twentieth century.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.subjectпоемністьuk_UA
dc.subjectестетика пізнього романтизмуuk_UA
dc.subjectукраїнська фортепіанна творчістьuk_UA
dc.subjectпоэмностьuk_UA
dc.subjectэстетика позднего романтизмаuk_UA
dc.subjectукраинское фортепианное творчествоuk_UA
dc.subjectsigns of the poemuk_UA
dc.subjectthe aesthetics of late romanticismuk_UA
dc.subjectUkrainian piano worksuk_UA
dc.titleЛітературні джерела поемності в українській музичній творчості першої третини ХХ століттяuk_UA
dc.title.alternativeЛитературные источники поэмности в украинском музыкальном творчестве первой трети ХХ векаuk_UA
dc.title.alternativeLITERARY SOURCES OF CHARACTERS OF THE POEM IN UKRAINIAN MUSICAL CREATIVITY OF THE FIRST THIRD OF THE TWENTIETH CENTURYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PASTELYAK.pdf209,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.