Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19866
Назва: Цінність маркетингових стратегій в умовах ринку
Автори: Ясінська, Марія
Бібліографічний опис: Ясінська М. Цінність маркетингових стратегій в умовах ринку // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2021. С. 110-113
Дата публікації: 21-тра-2021
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19866
Розташовується у зібраннях:Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
32_YaSINSKA.pdf64,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.