Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія-
dc.date.accessioned2021-08-12T08:22:08Z-
dc.date.available2021-08-12T08:22:08Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛиса Н. Прагматична спрямованість рекламного знака на морфологічному рівні мови (на матеріалі англомовної реклами) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТНПУ, 2006. Вип. 2(14) - 1(15). С. 67-72uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20514-
dc.description.abstractУ статті проводиться аналіз прагматичної спрямованості англомовних рекламних знаків на морфологічному рівні мови. Виконане дослідження підтвердило вихідну гіпотезу про прагматично спрямований характер елементів морфологічного рівня в англомовних рекламних знаках, що сприяє інтенсивності створення позитивної оцінки.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives the fu ll analysis of pragmaticality in the English advertising marks on the morphological level of the language. The investigation has confirmed the initial hypothesis about pragmatic character of morphological level elements in the English advertising marks, which promotes the intensive formation of the positive evaluation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectрекламний знакuk_UA
dc.subjectморфологічний рівеньuk_UA
dc.subjectпрагматична спрямованістьuk_UA
dc.subjectмовні засобиuk_UA
dc.subjectчастина мовиuk_UA
dc.subjectморфемаuk_UA
dc.subjectadvertising textuk_UA
dc.subjectadvertising markuk_UA
dc.subjectmorphological leveluk_UA
dc.subjectpragmaticalityuk_UA
dc.subjectlanguage meansuk_UA
dc.subjectpart of speechuk_UA
dc.subjectmorphemeuk_UA
dc.titleПрагматична спрямованість рекламного знака на морфологічному рівні мови (на матеріалі англомовної реклами)uk_UA
dc.title.alternativeThe Pragmaticality of the Advertising Mark on the Morphological Level of the Language (based on English Advertising Materials)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. № 2(14) 2005 - № 1(15) 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2005-2_2006-1-67-72.pdf71,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.