Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурманкевич, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-09-16T10:36:33Z-
dc.date.available2021-09-16T10:36:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФурманкевич Н. М. Теорії масової комунікації як різновид соціального спілкування // Соціальні комунікації : збірник наукових статей. Тернопіль : Терно-граф, 2012. С. 35–39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20991-
dc.description.abstractУ статті розглядаються комунікація як явище, класична парадигма комунікації, а також основні функції засобів масової комунікації щодо комунікативного простору суспільства.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются коммуникация как явление, классическая парадигма коммуникации, а также основные функции средств массовой коммуникации, относительно коммуникативного пространства общества.uk_UA
dc.description.abstractIn the article communication are considered as phenomenon, classic paradigm of communication, and also basic functions of facilities of mass communication, is examined in relation to communicative space of society.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТерно-графuk_UA
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectгромадська думка,uk_UA
dc.subjectпрес-посередництвоuk_UA
dc.subjectпрес-службаuk_UA
dc.subjectпрес-релізuk_UA
dc.subjectсредства массовой коммуникацииuk_UA
dc.subjectсредства массовой информацииuk_UA
dc.subjectобщественное мнениеuk_UA
dc.subjectпресс-посредничествоuk_UA
dc.subjectпресс-службаuk_UA
dc.subjectпресс-релизuk_UA
dc.subjectfacilities of mass communicationuk_UA
dc.subjectfacilities of mass informationuk_UA
dc.subjectpublic opinionuk_UA
dc.subjectpressmediationuk_UA
dc.subjectpress-serviceuk_UA
dc.subjectpress-releaseuk_UA
dc.titleТеорії масової комунікації як різновид соціального спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeТеория массовой коммуникации как разновидность социального общенияuk_UA
dc.title.alternativeThe theory of mass communication as a form of social communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальні комунікації [Медіапростір] 2012. Вип. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Furmankevych.pdf195,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.