Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChayka, V. М.-
dc.date.accessioned2021-09-20T05:29:07Z-
dc.date.available2021-09-20T05:29:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationChayka V. М. THE METHODOLOGY OF DIDACTICS AS A BASIC INVARIANT OF THE THEORY OF PROFESSIONAL EDUCATION// Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 5–11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21078-
dc.description.abstractWe characterized the methodology of modern didactics as a basic invariant of the theory of professional education in the process of analysis of the general scientific, activity and individual-oriented approaches. The special features of the system and synergetics approaches are defined, theoretical aspects of activity, praxeological, humanistic, cultural, axiological, subjective, akmeological and competent approaches considering studying the problems of professional education are determined.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовано методологію сучасної дидактики як базовий інваріант теорії професійної освіти в процесі аналізу загальнонаукових, діяльнісних та особистісно-орієнтованих підходів. Визначено особливості системного і синергетичного підходів. Висвітлено теоретичні аспекти діяльнісного, праксеологічного, гуманістичного, культурологічного, аксіологічного, суб’єктного, акмеологічного і компетентнісного підходів до вивчення проблем професійної освіти.uk_UA
dc.description.abstractДана характеристика методологии современной дидактики как базового инварианта теории профессионального образования в процессе анализа общенаучных, деятельностных и личностно- ориентированных подходов. Определены особенности системного и синергетического подходов. Освещены теоретические аспекты деятельностного, праксеологического, гуманистического, культурологического, аксиологического, субъектного, акмеологического и компетентностного подходов к изучению проблем профессионального образования.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectmethodology of didacticsuk_UA
dc.subjectthe theory of professional educationuk_UA
dc.subjectgeneral scientificuk_UA
dc.subjectindividualorienteduk_UA
dc.subjectactivity methodological approachesuk_UA
dc.subjectметодологія дидактикиuk_UA
dc.subjectтеорія професійної освітиuk_UA
dc.subjectзагальнонауковіuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтованіuk_UA
dc.subjectдіяльнісні методологічні підходиuk_UA
dc.subjectметодология дидактикиuk_UA
dc.subjectтеория профессионального образованияuk_UA
dc.subjectобщенаучныеuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированныеuk_UA
dc.subjectдеятельностные методологические подходыuk_UA
dc.titleTHE METHODOLOGY OF DIDACTICS AS A BASIC INVARIANT OF THE THEORY OF PROFESSIONAL EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeМетодологія дидактики як базовий інваріант теорії професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeМетодология дидактики как базовый инвариант теории профессионального образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHAYKA.pdf220,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.