Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорняк, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2012-10-05T11:32:42Z-
dc.date.available2012-10-05T11:32:42Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.citationЖорняк, Н. Є. Особливості канадської сфери туризму і туристської освіти / Н. Є. Жорняк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 173-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2129-
dc.description.abstractРозглянуто особливості канадської сфери туризму та туристської освіти, зокрема такі її риси як децентралізованість, вплив культурно-етнічної неоднорідності і місце студентів корінного населення в освітній системі. Окрему увагу приділено трьом основним принципам реалізації вищої освіти (доступ, рівні можливості, врахування різноманітності). Подано основні напрямки діяльності Канадської Ради з питань розвитку людських ресурсів у сфері туризму. Вивчено структурну специфіку канадських туристських галузевих стандартів. Проаналізовано специфіку професійної діяльності канадського туристського сектору та його взаємозв’язок з туристською професійною підготовкою.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены особенности канадской сферы туризма и туристского образования, в частности такие ее черты, как децентрализованность, влияние культурно-этнической неоднородности и место студентов коренного населения в образовательной системе. Отдельное внимание уделено трем основным принципам реализации высшего образования (доступ, равные возможности, учет разнообразия). Представлены основные направления деятельности Канадского Совета по вопросам развития человеческих ресурсов в сфере туризма. Изучена структурная специфика канадских отраслевых туристических стандартов. Проанализирована специфика профессиональной деятельности канадского туристского сектора и его взаимосвязь с туристской профессиональной подготовкой.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the features of the Canadian tourism industry and tourism vocational education, including such features as its decentralization, the impact of cultural and ethnic heterogeneity and the role of Aboriginal students in educational system. Special attention is given to three basic principles of higher education (access, equity, diversity). The basic activities of the Canadian Tourism Human Resource Council are presented. The structural specificity of Canadian tourism industry standards was concerned. Analysis of specific professional activities of the Canadian tourism sector and its relationship with the tourist professional training was made.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectтуристська галузьuk_UA
dc.subjectтуристська професійна освітаuk_UA
dc.subjectрівні можливостіuk_UA
dc.subjectрізноманітністьuk_UA
dc.subjectдоступuk_UA
dc.subjectтуризм корінного населенняuk_UA
dc.subjectканадські галузеві стандартиuk_UA
dc.titleОсобливості канадської сфери туризму і туристської освітиuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности канадской сферы туризма и туристского образованиuk_UA
dc.title.alternativeSpecial features of Canadian tourism industry and tourism vocational educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhornjak.pdf277,69 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.