Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21543
Название: Навчально-освітнє і геотуристичне використання геолого-геоморфологічної спадщини (на прикладі Березнівського району Рівненської області)
Другие названия: УЧЕБНО - ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ И ГЕОТУРИСТИЧНЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ГЕОЛОГО- ГЕОМОРФОЛОГИЧЕСКОГО НАСЛЕДИЯ (НА ПРИМЕРЕ БЕРЕЗНОВСКОГО РАЙОНА РОВЕНСКОЙ ОБЛАСТИ
Educational and geotouristic utilization of geoheritage (on the example of Berezniwski county, Riwnenski region).
Авторы: Сіренко, Інна
Библиографическое описание: Сіренко І. Навчально-освітнє і геотуристичне використання геолого-геоморфологічної спадщини (на прикладі Березнівського району Рівненської області)// Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. Тернопіль : Тайп. 2010. №1 (27). С. 424-430.
Дата публикации: 2010
Издательство: Тайп
Ключевые слова: геотуризм
геотоп
геолого-геоморфологічна спадщина
пам’ятка неживої природи
навчально-освітня діяльність
геотуризм
геотоп
геолого-геоморфологическое наследие
памятники неживой природы
учебно-образовательная деятельность
geotourism
geotope
geological and geomorphological heritage
a monument of inanimate nature
the educational activities
Серия/номер: Географія;
Краткий осмотр (реферат): На прикладі адміністративного району України розглянуто аспекти використання геотопів – геологічних і геоморфологічних об’єктів, цікавих або репрезентативних з науково-пізнавальної точки зору, в тому числі ПНП - пам’яток неживої природи, заказників, тощо в шкільній і позашкільній освітній діяльності, та можливість розвитку на базі мережі геотопів геотуризму – геолого-геоморфологічного туризму, як міждисциплінарної діяльності на пограниччі геоморфології, геології, палеогеографії, охорони природи і туризму.
На примере административного района Украины рассмотрены аспекты использования геотопов – геологических и геоморфологичних объектов, интересных или репрезентативных с научно познавательной точки зрения, в том числе ПНП - памятников неживой природы, заказников, и др. в школьной и внешкольной образовательной деятельности, и возможность развития на базе сети геотопов геотуризма – геолого- геоморфологического туризму, как междисциплинарной деятельности на границе геоморфологии, геологии, палеогеографии, охраны природной средыи туризма.
On the example of the administrative unit of Ukraine have been considered the aspects of geotopes’ utilization – geological and geomorfological sites, attractive or representative of the scientific and cognitive point of view (including geologic nature monuments, nature reserves etc.) in educational activity. It also has been considered a possibility of geotourism’s development on the basis of the geotops’ network. Geotourism is understood as the interdisciplinary activity on the border of geomorphology, geology, paleogeography, environmental protection and tourism.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21543
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Географія. 2010. №1 (випуск 27)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sirenko.pdf359,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.