Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук, Лілія-
dc.date.accessioned2021-10-08T05:54:57Z-
dc.date.available2021-10-08T05:54:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЯрощук Л. Концептуальні підходи до формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 32–37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21734-
dc.description.abstractФормування готовності до інноваційної діяльності майбутніх учителів є одним із завдань начально-виховного процесу вищого навчального педагогічного закладу. У статті розглядаються теоретичні аспекти проблеми готовності до інноваційної діяльності, проаналізовано зміст понять «підготовка» та «інноваційна діяльність».uk_UA
dc.description.abstractФормирование готовности будущих учителей к инновационной деятельности является одним из заданий учебно-воспитательного процесса высшего учебного педагогического учреждения. В статье рассматриваются теоретические аспекты проблемы готовности к инновационной деятельности, проанализировано содержание понятий «подготовка» и «инновационная деятельность».uk_UA
dc.description.abstractThe formation of readiness of future teachers to innovative activity is one of the aims of educational process of high educational teachers' training institute. The theoretical aspects of the problem of readiness to innovative activity are considered in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleКонцептуальні підходи до формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YaROShchUK.pdf315,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.