Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеркита, Зоряна-
dc.date.accessioned2021-10-08T07:29:17Z-
dc.date.available2021-10-08T07:29:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБеркита З. Поетапність підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації роботи з підручником // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 5. C. 61–67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21741-
dc.description.abstractУ статті виокремлено та охарактеризовано етапи підготовки студентів до організації роботи з підручником на уроках у початковій школі з урахуванням мотиваційного, змістового та процесуального компонентів готовності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье выделены и охарактеризированы этапы подготовки студентов к организации работы с учебником на уроках в начальной школе с учетом мотивационного, содержательного и процессуального компонентов готовности.uk_UA
dc.description.abstractThe given article divides and characterizes the stages of the student’s training preparation for their work organizing with the manual during the study period of the primary school level considering the motivating, meaningful and proceeding components of readiness.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПоетапність підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації роботи з підручникомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berkyta.pdf343,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.