Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідук-Ступ'як, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2021-10-13T10:06:39Z-
dc.date.available2021-10-13T10:06:39Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДідук-Ступ'як Г. І. Особливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 114–120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22027-
dc.description.abstractУ статті окреслено питання щодо застосування інтерактивних технологій у процесі розуміння комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, текстоцентричного, культурологічного (соціокультурного), функціонально-стилістичного підходів при формуванні етнокультурної компетенції у школярів основної школи; подано методичні та дидактичні положення і принципи, методи й прийоми засвоєння національно орієнтованих мовних засобів при створенні дискурсів усної та писемної форми; запропоновано фрагмент уроку із методичним коментарем стосовно формування етнокультури в учнів 9 класу при поєднанні різновекторних аспектів навчання на уроках української мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleОсобливості використання групових технологій у процесі взаємодії різнотипових підходів на уроках української мови у 9 класіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diduk-Stupiak.pdf338,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.