Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКреденець, Надія-
dc.date.accessioned2021-10-13T10:15:03Z-
dc.date.available2021-10-13T10:15:03Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКреденець Н. Провідні ідеї інтеграційних процесів в європейській професійній освіті // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 2. C. 120–124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22031-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі розвитку європейської професійної освіти на зламі XX– XXI ст. у контексті інтеграційних процесів. Особливу увагу приділено аналізу основних положень і фундаментальних напрямків інтеграційних процесів, які слугують для забезпечення якості професійної освіти, підвищення мобільності викладачів і студентів, визнання дипломів у межах єдиного загальноєвропейського освітнього простору, що формується.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПровідні ідеї інтеграційних процесів в європейській професійній освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kredenets.pdf308,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.