Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марцінко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T05:36:07Z | - |
dc.date.available | 2021-10-18T05:36:07Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Марцінко Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 22–26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості розвитку мовлення учнів молодшого підліткового віку. Відзначено важливість активування пізнавальної діяльності учнів під час формування риторичних умінь на уроках української мови, що сприяє становленню демократичних поглядів на життя, уважному ставленню до чужої думки, вільному висловленню своєї, критичному мисленню, здатності приймати продумані рішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.title | Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Martsinko.pdf | 327,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.