Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарцінко, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-10-18T05:36:07Z-
dc.date.available2021-10-18T05:36:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМарцінко Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 22–26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22085-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розвитку мовлення учнів молодшого підліткового віку. Відзначено важливість активування пізнавальної діяльності учнів під час формування риторичних умінь на уроках української мови, що сприяє становленню демократичних поглядів на життя, уважному ставленню до чужої думки, вільному висловленню своєї, критичному мисленню, здатності приймати продумані рішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleВиховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних уміньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsinko.pdf327,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.