Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Юлія-
dc.date.accessioned2021-10-18T10:12:24Z-
dc.date.available2021-10-18T10:12:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВозна Ю. Змістові компоненти роботи соціального педагога з дітьми із обмеженими можливостями // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 3. C. 113–117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22162-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема використання технологій соціально-педагогічної діяльності. Звертається увага на систему роботи соціальних педагогів з дітьми із обмеженими можливостями. Аналізуються форми і методи роботи із зазначеною категорією клієнтів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleЗмістові компоненти роботи соціального педагога з дітьми із обмеженими можливостямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vozna.pdf323,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.