Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Володимир-
dc.contributor.authorШапошнікова, Анна-
dc.date.accessioned2021-10-19T08:36:34Z-
dc.date.available2021-10-19T08:36:34Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБондар В., Шапошнікова А. Інтегральний підхід до модернізації сучасної системи освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 3–7.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22266-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано інтегральний підхід теорії самоорганізації систем, визначено методологічні засади реформування освіти на основі інтегрального підходу, який грунтується на розумінні наскрізного характеру процесів самоорганізації систем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleІнтегральний підхід до модернізації сучасної системи освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondar_Shaposhnikova.pdf314,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.