Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерека, Віктор-
dc.date.accessioned2021-10-19T09:31:09Z-
dc.date.available2021-10-19T09:31:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБерека В. Керівництво загальноосвітнім навчально-виховним закладом: історичний аспект // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 7–10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22275-
dc.description.abstractЗміст керівної діяльності загальноосвітнім навчальним закладом залежить від тих процесів, які відбуваються в українському суспільстві і тому він постійно оновлюється і збагачується. У даній статті за допомогою аналізу шкільних документів було зроблено спробу класифікувати напрямки головних моделей та створити умовну модель керівництва загальноосвітнім навчальним закладом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleКерівництво загальноосвітнім навчально-виховним закладом: історичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bereka.pdf296,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.