Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщук, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2021-10-19T09:55:42Z-
dc.date.available2021-10-19T09:55:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМіщук Н. Й. Використання кейс-методу в методичній підготовці вчителя біології // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 19–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22284-
dc.description.abstractРозкрито сутність методу аналізу ситуацій як інтерактивного засобу підвищення ефективності навчання у вищій школі, з’ясовано можливість використання кейс-методу в методичній підготовці вчителя біології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleВикористання кейс-методу в методичній підготовці вчителя біологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mishchuk.pdf289,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.