Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВонсович, Валентина-
dc.date.accessioned2021-10-19T09:58:13Z-
dc.date.available2021-10-19T09:58:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВонсович В. Саморозвиток і самовиховання майбутніх учителів у вищих навчальних закладах // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 22–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22286-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття «професійний саморозвиток», «особистісний саморозвиток», вказано засоби та етапи саморозвитку. Виділено фактори саморозвитку студента: соціально- психологічний клімат у колективі; здійснення професійної діяльності; адекватність самооцінки; адекватність професійного ідеалу; володіння методами і прийомами саморозвитку. Автор дає рекомендації щодо складання програми професійно-особистісного становлення вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleСаморозвиток і самовиховання майбутніх учителів у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonsovych.pdf316,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.