Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Олена-
dc.date.accessioned2021-10-19T10:35:48Z-
dc.date.available2021-10-19T10:35:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКулик О. Професійна самореалізація як основний фактор педагогічного процесу підготовки майбутніх інженерів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 50–55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22306-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні теоретичні підходи щодо визначення сутності творчої самореалізації та її впровадженні у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів, зокрема технічних, охарактризовано рівні самореалізації майбутніх інженерів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПрофесійна самореалізація як основний фактор педагогічного процесу підготовки майбутніх інженерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulyk.pdf344,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.