Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22355
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шпарик, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-19T12:26:01Z | - |
dc.date.available | 2021-10-19T12:26:01Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Шпарик О. Ідеї неперервної освіти у спадщині Конфуція // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 94–99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22355 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні концептуальні положення щодо доцільності неперервної освіти, відображені у творчій спадщині видатного давньокитайського педагога, філософа та суспільно-культурного діяча Конфуція. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.title | Ідеї неперервної освіти у спадщині Конфуція | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shparyk.pdf | 355,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.