Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпарик, Оксана-
dc.date.accessioned2021-10-19T12:26:01Z-
dc.date.available2021-10-19T12:26:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШпарик О. Ідеї неперервної освіти у спадщині Конфуція // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 4. C. 94–99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22355-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні концептуальні положення щодо доцільності неперервної освіти, відображені у творчій спадщині видатного давньокитайського педагога, філософа та суспільно-культурного діяча Конфуція.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleІдеї неперервної освіти у спадщині Конфуціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shparyk.pdf355,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.