Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеплицький, Олександр-
dc.contributor.authorЛіннік, Олена-
dc.date.accessioned2021-10-22T11:03:49Z-
dc.date.available2021-10-22T11:03:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТеплицький О., Ліннік О. Розвиток пізнавальної активності студентів засобами динамічного графічного моделювання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 7. C. 84–88.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22635-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-педагогічні основи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання інформатики. Встановлено інтегративний характер модельного стилю мислення, визначено фактори підвищення рівня пізнавальної активності студентів, ефективність яких може бути підсилена засобами динамічного графічного моделювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleРозвиток пізнавальної активності студентів засобами динамічного графічного моделюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teplytskyi_Linnik.pdf344,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.