Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Карабін, Оксана Йосифівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-22T12:11:48Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-22T12:11:48Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.citation | Карабін О. Й. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2008. № 7. C. 100–102. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22641 | - |
| dc.description.abstract | У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
| dc.subject | предметно-модульна система | uk_UA |
| dc.subject | комп’ютерне тестування | uk_UA |
| dc.subject | тести | uk_UA |
| dc.subject | знання | uk_UA |
| dc.subject | тестологія | uk_UA |
| dc.subject | валідність тестів | uk_UA |
| dc.title | Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 7 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Karabin.pdf | 363,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.