Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22734Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Галаманжук, Леся | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-26T08:19:12Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-26T08:19:12Z | - |
| dc.date.issued | 2007 | - |
| dc.identifier.citation | Галаманжук Л. Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у професійній діяльності // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 14–17. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22734 | - |
| dc.description.abstract | Експериментальним шляхом встановлено ефективність використання розробленого спецкурсу “Історія пластичного мистецтва в практиці дошкільного виховання” для підготовки майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у професійній діяльності із старшими дошкільниками. Найнижчими результатами відзначався діяльнісний компонент готовності студентів, що свідчить про необхідність упровадження додаткових засобів і методів їх підготовки до досліджуваної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
| dc.title | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у професійній діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2 | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Halamanzhuk.pdf | 377,83 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.