Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22802Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Заблоцька, Любов | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-10-27T07:13:20Z | - | 
| dc.date.available | 2021-10-27T07:13:20Z | - | 
| dc.date.issued | 2007 | - | 
| dc.identifier.citation | Заблоцька Л. Структура і зміст навчального процесу у початкових школах Великобританії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 144–151. | uk_UA | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22802 | - | 
| dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу змісту навчального процесу й розгляду різних структур уроків у початкових школах Великобританії. Запровадження Національного навчального плану сприяло уникненню розмаїття навчальних планів і програм, створенню “загального ядра програми”. | uk_UA | 
| dc.language.iso | uk | uk_UA | 
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA | 
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - | 
| dc.title | Структура і зміст навчального процесу у початкових школах Великобританії | uk_UA | 
| dc.type | Article | uk_UA | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zablotska.pdf | 392,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

