Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчук, Оксана-
dc.date.accessioned2021-10-27T08:26:36Z-
dc.date.available2021-10-27T08:26:36Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЮрчук О. Формування пізнавальної активності студентів педагогічного факультету Волинського державного університету імені Лесі Українки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 186–189.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22815-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується суть методів рефлексивного культивування пізнавальної активності студентів. Проведені дослідження доводять, що одним з головних завдань пізнавальної активності є створення сприятливого інноваційного середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleФормування пізнавальної активності студентів педагогічного факультету Волинського державного університету імені Лесі Українкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchuk.pdf344,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.